Frequently asked questions

Ik zou graag meer uren thuishulp willen, hoe kan ik dit regelen?


Indien u meent dat u voor meer uren thuishulp in aanmerking zou moeten komen, dan kunt u dit aangeven bij uw gemeente of bij uw zorgcoördinator.




Wat moet ik doen als ik mijn thuishulp op de afgesproken dag niet kan ontvangen?


Het kan voorkomen dat u verhinderd bent om de thuishulp te ontvangen, bijvoorbeeld door ziekte of een bezoek aan een arts. U dient de Bron thuiszorg dit uiterlijk 24 uur voor het afgesproken tijdstip door te geven. Wanneer u op vakantie gaat is het belangrijk dat u dit minimaal twee weken van te voren doorgeeft aan uw zorgcoördinator.




Krijg ik een vaste thuishulp toegewezen?


Bij de Bron thuiszorg krijgt u in principe altijd dezelfde medewerker bij u thuis. Het aantal medewerkers waar u mee te maken krijgt zal zo beperkt mogelijk zijn.





 

Copyright  © Kleurrijk Leven B.V., 2019

  • Kleurrijkzorg Rotterdam
  • Kleurrijkzorg Rotterdam
  • Kleurrijkzorg Rotterdam